Gratulerer med dagen, jeg har ikke pyntet så jeg har ikke tatt bilder.

 

 

Bildet er fra 17.mai for to år siden, tok det for det passet veldig for dagen i dag.

 

Ja jeg var å så på korpset i dag også men som alltid, ja alltid så tok jeg ikke bilde for det regnet så det plasket så jeg ville ikke få for mye vann på mobilen. Håper det er forståelse for det ønsker å ha den i noen år til, for å kjøpe ny nå er ikke aktuelt derfor ingen bilder fra i dag.

 

Gikk meg en tur ned til byen også for å se om jeg fant noen tomflasker og det gjorde jeg hele fem stykker så det var ikke så mye, men faktisk fem flere enn det jeg har funnet på to uker så godt var det ble jo faktisk ti kroner på en 17.mai og det var ti kroner mer enn jeg hadde i går.

 

Nå skal jeg ikke ut noe mer i dag skal bare sitte her i stuen min og se på underholdningen på NRK og tv2, har så vondt i kroppen så det er like greit for da er jeg fritt for fait i morgen for da er det en vanlig dag.

 

Så da ble det nesten en vanlig dag i dag også, så jeg håper at 17.mai neste år blir som normalt før dette helsikes viruset kom til Norge. Ja nå sier jeg det helsikes viruset for nå er jeg dritt lei av å ha skuldrene som ørevarmere, men når det først er slik så ønsker jeg dere alle en fin 17.mai og kos dere så godt dere kan for bedre får dere ikke gjort det haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Gratulere så mye med dagen. Ja jeg koser meg med tv for det er ikke så mye annet å gjøre.

        Ønsker deg fortsatt en kjempefin dag i regnet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg