Hadde store planer for dagen.

 

 

 

Ja da jeg hadde store planer for bloggen i dag, hadde det iallefall i natt da jeg ikke fikk sove. Så ble det ikke noe av for når jeg ble så trøtt at jeg holdt på å sovne, så var det bare å ta på seg skoene og komme seg ut på tur sånn at ikke nattesøvnen i natt også gå rett i dass og det orker jeg ikke to netter på rad uten søvn. Så jeg håper jeg klarer å holde meg våken fram til jeg skal legge meg, sånn at det skal gå bra å få seg en hel natts søvn.

 

Nei nå må jeg avslutte her for jeg må gå litt rundt i leiligheten å ut på verandaen for ikke å sovne, for nå glir øynene mine igjen til stadighet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg krysser alt som krysses kan for at jeg får sove i natt, har ikke planer om å legge meg enda. Ønsker deg og dine en riktig god natt når den tiden kommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg