Hadde en fin dag i dag.

 

 

 

Dagen startet med sol men kaldt så ble det mildere og vind så kom snøværet, men nøyaktig klokken 12.05 så kom solen igjen men litt surt. Både jeg og min sønn er vist slik at været er ingen hindring for hvordan vi skal ha det på tur, for jeg koste meg glugg ihjel og håper og tror at sønnen min hadde det koselig han sa det og da tror jeg det også.

 

Nå sitter jeg og ser på tv ja på NRK sin gullrekke, for det er programmer jeg liker best nå er det fredag og helg. Noe jeg faktisk er glad for nå som jeg er så sliten etter uka som gikk, skal ikke si så mye mer om det men sånn er det noen ganger men nå er de fleste smertene i ryggen borte men da er det hals og hode som er vondt men det går vel over etter hvert.

 

Lag dere en fin fin fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg