Gratulere med dagen Norge.

 

 

 

Gratulere med dagen Norge i dag er det narsjonaldagen 17 mai, dagen i dag blir ikke som den pleier med folkefest overalt men sånn er det blitt i år når vi er i den situasjonen vi er i da får en jo bare gjøre det beste ut av den. Jeg skal ikke gjøre noe annet enn det jeg pleier, sitte mo spikk alene sånn er min hverdag og slik blir den i dag også. Er enda mer ensom på en dag som denne men det er vel slik jeg er født for å være, har jo blitt slik etter at min mor døde så hadde jeg ingen igjen i familien som bryr seg om hvordan jeg har det. Da får en bare prøve å gjøre det beste ut av mitt ensomme liv, skal ikke klage mer om det for mange mener jeg er skyld i det selv jeg veit ikke hva galt jeg har gjort  jeg får bare leve med det. Er vel for at jeg er den jeg er jeg vil ikke prøve å være noen andre for det hadde blitt for rart, jeg får bare leve med det.

 

 

Skal se om jeg ser ett korps eller to i løpet av dagen slik at jeg kan ha noen nye bilder i løpet av dagen, med disse ordene så ønsker jeg dere en riktig god og smittefri 17 mai.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, og gjør den fin!
      Ingen er født til å være ensomme, og jeg forstår at ensomheten kan være tyngre på slike dager.
      Du må huske å gå ut på terrassen å synge !Ja vi elsker klokka 13.” Det skal jeg (håper jeg ikke skremmer naboene)

      1. Den ble ganske fin dagen i dag. Fikk se ett korps Kongsberg guttemusikk, jeg så flere men de på nært hold klokken 13.00 så spilte de to voksenkorpsene her i byen på bybrua. Men synge nei var ingen naboer som gikk ut valgte å gå ned til byen og se på folk og korps.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg