Gratulere med dagen Norge.

 

Så var det en vanlig 17.mai igjen og første del av min 17.mai er ferdig, det var så rørende og se korps ute og masjere igjen ble rørt til tårer som jeg pleier. Nå skal jeg snart ned å se på barnetoget det er det over to år siden sist, gleder meg skal legge ut en video på instagram for det får jeg ikke til her så da må dere inn her.

 

Kommer mer her også snart i allefall i løpet av dagen.

 

Lag dere en fin 17.mai.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Den blir nok fin med festkledde folk ja ikke jeg da for jeg har ikke turt å ta på min i år heller har samisk drakt fra Karasjok, skal ta den på senere når jeg skal være inne her hjemme. Gratulere med dagen til deg og dine, håper dagen blir fin.

        Klem fra meg til deg.

    1. Gratulerer så mye med dagen til deg også🇳🇴
      Håper du får en fin dag🙂
      Dagen her tilbringes på verandaen😎
      Men du, jeg synes absolutt at du skulle ha på deg den samiske drakta di, den er helt sikkert flott!
      Klem til deg 🙂

      1. Dagen har vært fin den har vært ute nesten hele dagen i allefall fra klokken 10.30 til klokken var 17.30.
        Ja kanskje skal jeg ha den på neste år eller kanskje ikke, jeg syntes den er kjempefin men har opplevd ting sist jeg hadde den på som ikke var noe moro rett og slett mobbing av samisk kultur og at vi ikke var norske var noe av det som ble sakt og så var det det som ble gjort som skremte meg aller mest.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Gratulerer med dagen! 😀🇧🇻
      Neste år må du ihvertfall ta på deg din samiske drakt 😀 Den er helt sikker veldig flott. Kos deg med is og god mat 😉🥰

      1. Gratulere med vel overstått 17.mai håper dere har hatt det fint i dag.

        Ja kanskje er ikke så sikker på det men det hadde vært fint, ja jeg syntes den er veldig fin. Det ble en is og ei pølse i brød i dag, tok meg en deilig middag koteletter eller som sakt ble det en kotelett og masse grønnsaker deilig var det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer med dagen! 🇳🇴 Er også gammel korpsmusikant, det er noe eget med slik vi feirer! God klem ❤

      1. Gratulere med dagen til deg med. Ja det er nok noen små musikantføtter som er slitene og med gnagsår i kveld, det hadde jeg mitt første 17.maien min men jeg lærte av den første gangen.

        Ja det er jo bare vi som har denne typen nasjonaldags feiring, som jeg sier ingen 17.mai uten korpsmusikk .

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg