Grått og trist ute koselig inne.

 

 

 

 

 

I dag har det vært så kaldt og grått å ikke minst trist ute, om det hadde kommet litt snø så hadde dagen vært litt mer lys og koselig etter min mening. Har i dag bare vært inne å kost meg med maling, da glemmer jeg helt tid og sted å alt det vonde blir glemt en lang stund.

 

Har også gått igjennom både skuffer og skap for å se hva jeg mangler så jeg fikk skrevet handle liste til ukens handelen min i morgen tidlig, der var det veldig tomt så det var en del som må handles inn i morgen og utover uka. Håper jeg får handlet inn det meste i morgen skal jo bare ha litt av alt, spiser ikke så mye om dagen må ha litt å variere med så det ikke blir så ensformig kost som det har vært i helgen. Men nok om det for jeg vill ikke fremstå som en som klager, jeg driter i hva jeg spiser bare jeg blir mett er det bare knekkebrød både til frokost, middag og kvelds så er det jo mat og næring i det også.

 

 

Sånn nå vil jeg ønske dere alle en riktig god natt, har ikke planer å legge meg enda men ikke om så lenge sånn at jeg står opp helt klar i hodet sånn at jeg ikke gjør noen feil under handleturen. Det vil få konsekvenser for resten av budsjettet, så det må ikke skje sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg