Good morning.

 

 

 

 

 

Nå er vi kommet inn i dag to av en ny måned  og det er jo den første vår måneden, og da er det snart så vi ser at det blir mange fine vår blomster som spretter opp av jorden ja nytt liv.

 

Men med en ny måned så har man nye muligheter, grip de som du vil men for min del så tar jeg og griper hver dag som den er den siste for man veit jo aldri.

 

Nå har jeg i alle fall stått opp lest noen blogger, tatt meg en rykkende nytraktet kaffekopp og nyter synet av solen ute. Det er hele -3 grader ute så det er for tidlig og sette seg ut på verandaen og nyte morgenkaffen og en røyk, så jeg tar den inne enn så lenge så det er en fin morgen her.

 

Skal snart ut på morgen tur med den vonde kroppen min, men det å ha smerter skal ikke stoppe meg for og gå tur med lille Elvis gutten min. Det er jo lørdag så det er mange som har vært ute på byen natt til i dag , og da er det mye en kan finne av både det ene og det andre. For her i byen er de så slepphente at man finner både penger og mer til, og det er da mye tombokser og tomflasker og finne også og det ligger det mye penger i for dem som plukker det opp og går og panter dem.

 

Når du leser dette så er jeg og Elvis ute på tur, ønsker dere alle en riktig god lørdagsmorgen .

 

 

Takk for at du tok deg tid til å lese dette, og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Håper turen ble fin for deg og Elvis. Selv var jeg ute med gubben og trakk fiskegarn, ikke at det var så mye å hente der, men teinemat ble det, så kanskje lurer vi en krabbe eller ti.

      1. Turen gikk kjempe bra og var veldig fin. Bra dere fikk litt teinemat, håper dere får masse krabber for det er kjempe god mat det. Bare det og drive med fisking sunn og god mat sjø mat er bare helt nydelig.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg