Good morning to all.

 

 

 

Hei og hopp god morgen til dere alle, fint vær er bra får bare håpe det holder seg slik ut dagen. Er nå dritt lei regn, snø og vind, det gjør at leddene blir enda verre enn dem pleier å være og kroppen blir jo stiv som en pinne i slikt vær.

 

Jeg er vant til det så jeg blir jo helt overrasket når jeg våkner med moderate smerter og god bevegelighet, så jeg skal ikke klage for det er ingen vits i å gjøre og folk blir vel lei av klagingen min.

 

Nå skal jeg gjøre meg klar til å gå ut på morgentur med lille Elvis gutten min, så når du leser dette så er jeg å går tur. Det er noe som er både gratis og sunt å komme seg ut på tur, det er sunt både for kropp og sjel å komme seg ut i frisk luft å få beveget seg litt på en naturlig måte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Takk du må også ha en fin fin dag. Nå er jeg og Elvis inne igjen etter første turen, det er så fint å gå tur i nydelig solskinn ikke for varmt og ikke for kaldt rett og slett deilig temperatur å gå tur i jeg hadde for mye klær på meg kjente jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg