Good morning people.

 

 

 

God morgen bloggen!

 

For noen er morgenen en god og rolig stund, ja det er det for meg også og tiden for å få i seg dagens første måltid. Jeg også har fått i meg et knekkebrød med ost og drukket ett krus med urtete, det var noe jeg startet med i langhelgen som akkurat er ferdig med jeg har aldri vært et frokost menneske og i alle fall ikke ei som har vært glad i te men med alderen så har jeg fått sansen for begge deler.

 

Etter at frokosten var fortært så satte jeg meg ned og leste noen blogger og tok meg en kopp kaffe og en røyk, akkurat nå så sitter jeg og skriver dette innlegget til dere.

 

Når dere leser dette innlegget så er jeg ute og går en deilig morgentur med Elvis i lett vårregn, det er så godt og komme seg ut på tur uansett vær det er jo bare og kle seg etter været. Som jeg pleier og si ut på tur aldri sur, eller det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær. Det å komme seg ut og gå for det er godt for både kropp og sjel, for meg så stemmer akkurat disse siste ordene hva med dere jeg mener at bevegelse gir en helsegevinst for alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg