Good morning alle sammen.

 

 

 

Så var en ny dag i gang og har vært en god natts søvn, da er det enklere og starte dagen med et smil om munnen. På morgenen i dag har jeg gjort som jeg pleier som er en god start på dagen, kose seg med å lese andres blogger over en kopp kaffe og frokost. Har noen planer for dagen men de skriver jeg ikke om her for vist jeg ikke klarer og fullføre dem så blir det et nederlag for meg, skriver heller om dem om jeg har fått fullført dem sånn er det med den saken.

 

En sak er helt sikkert jeg skal på tur med lille Elvis gutten, og det er noe som alltid er på time planen hver dag.

 

Jeg har funnet ut at hvis en skal klare å komme seg opp og fram i denne bloggverdenen så må man ha mange innlegg pr dag, rundt en fire eller fem helst flere så da må man prøve og klare det i løpet av dagen. Godt at en kan lage innlegg og legge dem på forhåndsposting så kommer dem ut på de klokkeslettene du har satt opp. Da er det enklere og få ut flere om dagen, skal prøve det i dag og se for det er ikke alle dager man kan sitte og skrive hver tredje time. Har jo andre ting og gjøre også som gjør at en ikke har tid til å sitte ved dataen og skrive.

 

Dette ble ett noe rotete innlegg men det får dere bare tåle for jeg har ikke tid akkurat nå til og sitte og tenke så lenge over hva jeg har skrevet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Hehe, du er iherdig nå. Spørsmålet er bare hvor mye en orker å skrive etterhvert. De som har klart å komme seg høyt opp og holder seg der, kan slappe av litt med antall innlegg, ser det ut som.
      En fin dag ønskes deg og Elvis. 🙂

      1. Ja men jeg tror jeg må trappe ned litt men det skjer ikke enda, gøy å se hvor lenge det holder. Ja de som har lagt seg høyt oppe har stortsett en stor følger skare rundt seg sånn er det bare.

        Ønsker deg og dine en riktig god dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg