Good morning all.

 

 

 

God morgen alle sammen her gleder jeg meg til det blir litt mer vinter, for nå har det regnet ett par dager så det har vært noe glatt nå er det bare veier.

 

Men det er vel slik vinteren har blitt etter alle disse klima endringene vi har vært med på å lage selv, vinteren kommer men det er nok ikke før etter jul. Håper det kommer litt ny snø til jul for da får man god gammel dags jul som jeg kan huske fra jeg var barn.

 

Morgenen i dag så ble det ingen god og rolig morgen, men jeg har fått lest noen blogger og dukket kaffe med noe og bite i og noe attåt. Nå lurer dere sikkert jeg ble vekket av en helt uvanlig konsert som ikke akkurat vakkert men det er jo noe en må tåle når en har nabo vegg i vegg, fines jo grenser blir jo ikke hørt når jeg sier i fra på noen som helst kant blir jo da tatt for og mobbe den personen som bor der. Men det gjør jeg ikke de burde ha vært her hos meg nå den personen står på som verst, det er de jo ikke det er helt uholdbart da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Mandag, ny uke og nye muligheter 🙂

      Her har vi hatt det mildere en ukes tid, og det er is- og holkeføre på veiene. Skummet å gå ute, og jeg går så anspent at jeg får vondt i hælene mine.

      Typisk førjulsvinter dette.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er en ny uke med nye muligheter som du sier.

        Ja nå har vi het bare veier stort sett over alt, men i kveld så snør det litt igjen. Ja et typisk førjulsvinter vær som du så fint sa det.

        Vi har hatt en kjempfin mandag håper resten av uken blir like fin.

        Ønsker deg og dine det samme.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg