Good morning all.

 

 

 

 

Ja nå er det atter en ny dag, denne morgenen har jeg startet med å lese noen av de faste bloggene jeg pleier å lese. Er ikke alle som har oppdatert i dag men da leste jeg noen av de innleggene fra i går, var ikke alt jeg hadde fått med meg i går for da prøvde jeg å bli ferdig med det jeg må til i morgen.

 

Nå sitter jeg med en nytrukken kaffe og koser meg med den, når jeg er ferdig med dette innlegget så skal jeg ta meg først en tur ut på verandaen og kose meg med kaffe og en røyk før jeg skal gå meg en tur ut på en lengre tur.

 

Er godt med en avslappende morgen når man har muligheten til det, trenger ikke stresse rundt for å få tak i det en skal ha til den store dagen.

 

Det er litt godt å ikke behøve å gjøre noen ting  bare ta hensyn til seg selv en dag, for jeg gjør mye for andre hele tiden. I dag skal jeg bare tenke på meg selv og mitt, jeg tror det i alle fall har ikke hørt noe annet.

 

Men kommer det en telefon om at det er noen som trenger min hjelp i dag så kommer jeg med en gang, jeg er sånn skrudd sammen at er det noen som trenger hjelpen min så blir jeg veldig glad. For da er jeg til nytte for noen jeg føler at mange av dagene så er jeg ikke til nytte for noen eller til noen ting, da føler en seg mer verdifull hvis en kan være til hjelp for noen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg