Good morning all.

 

 

 

 

 

Hallo alle nå er en ny dag og ny måned startet jeg startet den med å lage meg frokost og det ble egg og bacon, som jeg nå sitter å koser meg med sammen med en kopp kaffe. For en gangs skyld så måtte jeg ha noe og putte i kjeften på morgenen, jeg er ikke noe frokost menneske men jeg våknet av at jeg var sulten og da måtte det til for å komme igang i dag.

 

Nå sitter jeg her og prøver og få tømt tankene litt, er ikke så mange akkurat nå men noen det er jo ett vakkert vær ute i dag også så vi får nyte det fine været så lenge vi har det. Nå skal jeg snart ut på en helt vanlig gå tur i byen ikke langtur i dag, ble langt nok i går så da har jeg ikke planer om en så lang i dag blir bare her i nærområdet er litt sliten i beina i dag kjenner at jeg brukte dem godt i går å det er deilig det.

 

 

I dag skal jeg faktisk se om jeg finner noen tomflasker og slikt så det blir litt ekstra på meg i reise kassa når den tiden kommer at vi kan reise litt, har ingen ferie planer for i år men det blir nok i egen by eller nabobyen vi får se har jo så mange fine plasser rundt byen her som man kan utforske litt mer. Det er fint å bruke nærområde som ferie destinasjon for da blir det ikke så dyrt med ferie, gratis er jo best og som ordtaket sier borte bra men hjemme best og det er jeg helt enig i.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg