Good morning all.

 

 

 

Ny dag nye muligheter, dagen startet med at jeg nesten ikke kom opp av sengen i dag. Da er det bare å bruke den tiden man trenger for å få stått opp, og det måtte jeg til gangs i dag så denne dagen startet ikke så veldig bra. Nå er jeg iallefall oppe og har tatt meg en kaffekopp og ett par røyk på verandaen min, dette med røyken er det vel noen som henger seg opp i. Jeg røyker ikke så veldig mye for jeg har tobakken min i ei uke, før så brukte jeg to i uka så jeg har minsket mye på røykingen min.

 

Nå skal jeg snart prøve meg på å gå en tur har like mye smerter som i går, er jo bare å bite tennene sammen så går det nok bra skal du nok se. Er jo de som har det verre enn meg så jeg skal nok klare meg, det er faktisk de som ikke kommer seg opp for egen maskin så vi som klarer det burde være glade å fornøyde. Men det er vi ikke vi klager for en minste ting meg i beregnet så jeg skal nok skjerpe meg jeg også, jeg burde være fornøyd bare det å kunne stå opp for egen maskin og kunne ta på seg ett par sko og komme seg ut på tur i det fri.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg