Good morning all.

 

 

 

 

Her har det vært en rolig og fin morgen, å det er godt etter en lang og fin natt med god søvn noe som alltid er godt. Det å komme seg opp i dag gikk kjempe fint brukte ett kvarter på å stå opp og dusje og kle seg da er det virkelig en god dag, har også drukket noen kopper kaffe og spist lest en del blogger som jeg alltid gjør om morgenen.

 

Nå i skrivende stund så hører jeg på godmorgen Norge,  så når du leser dette så er jeg på morgentur med lille Elvis gutten min det er godt for kropp og skjel veit ikke helt om vi skal gå om byen eller bare gå en tur i nærområdet det tar vi som det kommer godt og bare komme seg ut en tur.

 

Jeg planlegger ikke hvor vi skal gå det er bare å sette det ene beinet foran det andre så ser en hvor turen går etter hvert, det er godt uansett hvor vi går, veit ikke om jeg gidder å gå om byen og se folk stresser rundt jeg skal jo ikke ha noe i byen så hva er vitsen i å gå dit ned.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg