Good morning.

 

 

Nå er dagen godt i gang her har gjort litt og det jeg har gjort er veldig viktig, jeg har akkurat logget meg ut av nettbanken etter å ha betalt to regninger og det er godt og få gjort så man ikke havner i det suppa som jeg var i før. Eller skal man si i det uføret jeg var i, jeg har tatt ett grep som jeg ikke har lært fra jeg var barn av noe som jeg måtte lære meg på egen hånd og det var å leve etter budsjett ta regningene først og handle mat og diverse etterpå. Og det er godt å kunne si nå har jeg en økonomi som det går og leve etter, det er ingen luksus men har mat i kjøleskapet til meg og Elvis alt annet kommer i siste rekke sånn er det med den saken.

 

Har også lest noen blogger og drukket en kopp kaffe så da kan man si at dagen er i gang, når jeg er ferdig med og skrive dette innlegget så skal jeg ut på morgentur med Elvis gutten ( hunden min). Det er godt for både kropp og skjel og komme seg ut i bevegelse i den fine og friske luften selv om det regner litt, fines ikke dårlig vær bare dårlige klær eller som jeg også pleier og si ut på tur aldri sur bare Elvis som er litt sur i starten for han blir jo litt våt da men det går over etter hvert.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Hvilke blogger følger demses?
      Er på jakt etter nye blogger.
      Har du noen tips.
      Ikke først og fremst Blogg.no bloggere.

      1. Vibeke sin på Nouw.com og tonevinnigland sin også på Nouw. Og her inne på blogg.no så følger jeg og leser frodith, solliv, dixirose, anneb og kokkejaevle, sophieelise sin blogg. Nå her kom jeg med noen har flere som jeg leser daglig men du kan få flere etter hvert.

      1. Mine blogger som jeg leser fast på NOUW Diaymom,KariMaritas, helenenordvik, norsketankeridanmark, Veraxxlynn, hverdagenformeg disse bloggene er de bloggene jeg er innom daglig.

        Blogg.no: pappahjerte, miniistid, konatil, dedicat, vibbedille, kjerringtanker, norgeogverdensnytt, pensjonistgunna, mammapaahjul. Dette er de bloggene jeg er innom fast daglig pluss de som du fikk sist så er det alle mann alle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg