Good Morning.

 

 

 

Godmorgen alle mine lesere.

 

Nå er det fredagsmorgen så nå er det snart helg, det er godt for noen at de får noen fri dager nå for andre så er det et steg nærmere at ferien snart er slutt og det blir normale dager igjen med jobb. Det må jo være godt og komme inn i normale rutiner igjen, møte kollegaer jeg var i alle fall slik at jeg gledet meg til å begynne og jobbe igjen etter en lang ferie men det var vel bare meg som gledet meg til å starte opp igjen å jobbe husker jeg den gangen jeg jobbet.

 

Nå sitter jeg her og leser blogger om morgenen og koser meg med en kopp kaffe eller to å en røyk det er deilig det, så skriver jeg disse ordene til dere som er mine lesere.

 

Skal snart gjøre meg klar til å gå en morgentur med lille Elvis gutten min, da skal vi innom bingoen nede i byen og hente ut penger som jeg vant i går, la på 50kroner og skal nå hente 1500 kroner så det ble litt penger av den 50 lappen som jeg vant da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

4 kommentarer
    1. God morgen selv 🌞. Gratulerer med bingogevinsten!
      Jeg sitter også med kaffe. Skal ut snart, må ha litt matvarer i hus.
      Ha en fin fredag!

    2. Ja, tenk når er det august allerede! Månedene flyr kjempefort, og jeg skjønner ikke hvor ukene og dagene har blitt av.

      Mannen min begynner ferien i dag. Han skal ha to uker nå, og to uker senere i høst. Han reiser opp til Namdal neste uke til familien, og jeg reiser etter mot neste helg. Siden jeg har timeavtale til fysioterapaut og lege må jeg prioritere det.

      Han blir i Namdal en uke, så når han kommer hjem tar vi noen småutflukter alt etter været, for vi storkoser oss når vi tar spontanutflukter 🙂

      Om to uker begynner vi nytt semester på koret, og da er det full rulle frem til desember 🙂

      Jeg har kost meg med en kopp kaffe jeg også 🙂 Kaffe må man ha 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjemepfin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er helt utrolig hvor fort disse månedene flyr, de flyr jo så fort at man nesten ikke klarer og henge med. Ja slike timer som de du har til uken må man bare prioritere, dere får kose dere i ferien det høres koselig ut og bare ta det helt kuli i ferien.

        Ja dere får kose dere i ferien deres jeg har bare hatt slike spontane utflukter og det er i nærområde for jeg kjører ikke. Ja kaffe om morgenen må en bare ha.

        Ønsker deg og dine en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg