Good morning.

 

 

 

Trøtt som bare det men nå er det på tide å stå opp, jeg skal ta meg en kaffe og en røyk og se om jeg klarer og våkne litt. Lørdagen gikk med til å slappe av og kose meg, da orket jeg faktisk ikke og skrive ett eneste innlegg. Jeg orket heller ikke noen kommentarer med hets for dem er det virkelig mange av, men ikke tro at de ser dagslys på min blogg sånn er det bare.

 

Det er faktisk flere stygge kommentarer enn det er fine som kommer inn til meg så det tar faktisk lang tid å godkjenning og svare de som har kommentert uten hets konstruktiv kritikk blir godkjent og publisert, det er mange ganger det tar opp til en til to dager og godkjenne kommentarer og svare folk.

 

Nå skal jeg snart ut på morgentur og det er noe som er godt for både kropp og skjel og komme seg ut i frisk luft og få beveget seg, selv om det regner så er det godt og komme seg ut det fins ikke dårlig vær bare dårlige klær.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg