Good morning.

 

 

god morgen til dere alle det er fredag og snart helg, mange har også ferie nå og reiser rundt omkring. Jeg har ingen planer for sommeren jeg tar det som det kommer som jeg alltid gjør, det blir ferie for ørene mine på søndag for da reiser naboen min på ferie. Det blir godt med tre uker som morgenene blir stille og rolige, jeg veit det for hun spurte om jeg kunne ta inn posten hennes og det gjør jeg med glede.

 

Jeg har spist frokost i dag og det er noe jeg ikke pleier jeg våknet sulten i dag så jeg tok meg ett knekkebrød og en kopp kaffe, i samme slengen satt jeg og leste noen blogger og koste meg med det nå så sitter jeg her og skriver dette innlegget til dere og så skal jeg og Elvis gutten ut på morgentur.

 

Så når dere leser dette så er jeg ute og går en kjempe fin og koselig tur på morgenen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg