Godt og være der igjen.

 

 

 

 

 

I dag så har jeg vært en tur oppe på sykehjemmet som min mor bodde på i over 1og 1/5 år, var der og hentet noen blader hun abonnerte på og det var blitt fem blader så det er fem uker siden hun døde fra oss.

 

Det var godt og komme opp dit og prate litt med dem, flere av dem som jobber der var sjokkerte etter hennes bortgang. Det er jo litt rart at de ble sjokkerte som har det som jobb, men det er ikke så rart for hun var jo i god form i forhold til de andre som bor der. Det var også noen av de som bor der som savner henne, og det var godt og se alle sammen igjen alle tok meg og Elvis godt imot. Vi ble enig om at jeg og Elvis skal komme en gang i måneden på besøk, da ble flere av beboerne ble veldig glad for det for det er mange av dem som ikke får besøk av sine nærmeste er ikke alle som har familien boende i nærheten så da kan jeg være den som gjør dagen deres til å bli litt lysere. Så da blir det en lysere vår og sommer når jeg kan gå opp dit og føle at jeg er til nytte i samfunnet.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og du er velkommen  tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg