Godt med stilhet.

 

 

 

 

 

Det er utrolig godt og stå opp og det var helt stille, jeg satte meg ned og leste en del blogger og koste meg. Jeg er et slikt menneske som elsker og ha det stille om morgenen, sitte og lese blogger med en nytraktet kaffe og en røyk. Noen dager så spiser jeg faktisk et knekkebrød bare for å få i meg litt mat, det er mange som sier at frokost er det viktigste måltidet. Men jeg klarer ikke å få i meg mat for tidlig om morgenen, så jeg pleier ikke og spise før etter at jeg har vært ute på morgentur med lille Elvis gutten.

 

 

Man kan vel si at jeg spiser frokost når andre spiser formiddagsmat, men det er vel det samme når man spiser bare man får i seg litt mat før middagen. Før så var jeg slik at jeg aldri spiste før jeg kom hjem fra skole og jobb, det fant jeg ut ikke var helt bra så jeg begynte og spise litt jevnere så man fikk i seg nok mat.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. Liker også stillhet, gjerne på dagtid, men uansett en eller annen gang i løpet av dagen. Jeg er en tenker og trenger ro til å sortere i hodet, og med fibromyalgi i tillegg så trenger jeg jobbe meg gjennom tåka jeg er i for å finne klare tanker og putte dem i rett skuff.

      1. Ja det er godt og få sortert tanker, det er også godt og bare glemme alt en liten stund. Jeg prøver og finne de gode tankene og holde på dem ikke legge dem i en skuff, de vonde legger jeg i en skuff og glemme dem.

    2. Det er ikke lenge siden en eller annen ekspert..lege var det vel, som sa at det er en myte at man MÅ ha frokost. Folk er forskjellige, og de som ikke er sultne om morgenen, spiser gjerne litt før andre som venter til lunsjtider.
      Jeg klarer ikke mat om morgenen, men så blir jeg sulten etter å ha vært oppe et par timer. Da smaker det jo mye bedre også, enn om man skal tvinge i seg mat når man ikke føler sult. En av mine voksne unger må ha frokost, påstår hun svimer av om hun ikk får mat med en gang hun har stått opp. En annen er som meg.

    3. Godt med slik stillhet, og av og til trenger man det. Jeg pleier å meditere i noen minutter hver morgen, og da må jeg ha det stilt rundt meg.

      Etter meditasjonen er det tid for dusj og frokost. Jeg verdsetter slike morgener 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin onsdag <3 :9

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er veldig godt å få ha det stille og rolig om morgenen så man våkner, og sånn at man får vekk de dumme tankene hvis man har noen av dem.

        Ønsker deg og dine en fin og god onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg