Godt det er mye gratis her i samfunnet.

 

 

 

Sikkert mange som lurer nå på den overskriften, det jeg mener er at det er jammen godt en kan gå en tur i naturen uten å måtte betale for det. For ellers så hadde det blitt dårlig med tur i dag, jeg gleder meg til mandag for da får jeg noen kroner inn på konto så jeg får handlet inn siste rest til jul å nyttår.

 

Nå skal jeg snart ut på tur her i gården å se på folk som stresser rundt hals over hode for å kjøpe inn en hel haug til jul, å så skal de samme ut å gjøre det samme i morgen folk hamstrer som en skulle tro at det ikke kommer dager etter jul og nyttår skjønner ikke helt vitsen med det.

 

Sitter bare igjen med å kjøpe inn selve middagen på julaften så er jeg ferdig med det, det jeg skal ha til middag på nyttårsaften tar jeg mandagen i romjula så er jeg ferdig.

 

Har igjen å rydde og vaske en del men det tar jeg i helgen og pynter treet, det er jo også gratis for jeg har alt som skal til det for den slags arbeid.

 

Så blir det en del tv titting i dag, å det er også gratis for alt som har med tv og data går i fellesutgiftene så det er betalt alt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ha ei fin helg, har dere snø, her regner det, har laga noen små pepperkakehus til pynt på kake, stresser ikke, gavene er ferdige, og det jeg har igjen må gjøres rett før dagen🎀

      1. Her blir det en fin helg, det har regnet nesten i hele dag ikke akkurat nå da. Jeg gidder ikke å stresse jeg er jo ferdig med det meste skal bare rydde og pynte litt, handle inn maten å det er ikke mye bare julemiddagen min.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg