Godmorgen.

 

 

 

Opp og hoppe alle nå er det en ny dag med nye muligheter så grip dagen det skal i alle fall jeg gjøre, det regner men hva gjør vel det ut på tur det skal jeg uansett vær. Nå har jeg sittet og lest de bloggene jeg pleier på morgenen, satt da også og koste meg med en god og varm kopp kaffe det må en ha for å våkne. Skal kose meg i dag veit ikke helt hva jeg skal gjøre men det er jo bare å ta det som det kommer, hva mer får en gjort med det nei ingenting gripe de små mulighetene som dukker opp. Fikk akkurat en melding om at brillene var kommet og var ferdig nå er det bare å vente til pengene fra spleisen kommer inn på konto så skal jeg hente dem, får ikke gjort det før de er inne på konto kanskje i morgen. Det gleder jeg meg til for da slipper jeg å gå rundt og myse å få vondt i hodet utpå kveldingen , jeg går jo rundt å myser som den nærsynte bokfinken Knut som jeg alltid har blitt kalt nå blir det snart slutt på det for en stund.

 

Godt å vite at de kan hentes i løpet av uka, da kommer det ett bilde med de nye brillene som kommer snart det bilde jeg har brukt nå er med de jeg har nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. God morgen, eller skal jeg si god formiddag. Jeg er nettopp stått opp, sov i 9 1/2 time. Gudene vet hva jeg skal gjøres til natta, enten sover jeg eller så sliter man.
      Kjekt å høre at brillene er ferdig og at du kan hente i løpet av uka. Du må få venninnen din til å ta et fint bilde av deg med brillene på og nå slipper du å myse.
      Ha en nydelig dag og fortsatt 19 plass på lista! Klem kommer susende i fra nord.

      1. Vi sier godmorgen vi godt at du fikk en god natts søvn, det er ikke noe godt å ikke få sove om natten det veit jeg alt om.

        Ja det er kjempe godt at brillene er klare å kan hentes, skal høre om hun kan ta ett bilde av meg med de nye brillene ellers så får jeg ta en selfi.

        Jeg skal ha en fin dag jeg, ja tenke seg til å ligge på 19 plass for tredje dagen på rad det er faktisk veldig gøy.

        Takk for klemmen og jeg sender en klem nordover til deg.

    2. Ha en fin dag, kjekt med nye briller, skal ned å kjøpe noen økologiske blomster jeg skal pynte ei kake med🥰

      1. Ja er litt ute i kveld har vondt i hode, det er mangel på riktig briller som gjør det tror nå jeg.

        De er kommet men får ikke hentet dem.

        Sender mange klemmer fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg