Godmorgen alle mann.

 

 

 

 

I går var jeg ikke innom bloggen min ikke for at jeg ikke hadde tid, men jeg hadde ikke noe å skrive om jo jeg hadde jo det men hadde ikke noe å skrive om som egnet seg på trykk på en blogg.

 

For jeg var bare ute og gikk turer i går for å se om jeg fant noen tomflasker, og det gjorde jeg ikke så jeg skal ikke skrive så mye mer enn det om gårsdagen.

 

 

Nå har jeg bare drukket en kopp kaffe og spist ett knekkebrød uten noe på for her må det spares både på strøm og maten, det blir en fin slankekur resten av denne uken sånn er det bare. Skriver ikke dette for at noen skal syntes synd i meg det er bare slik livet er og slik er det for mange i Norges land, så jeg skal ikke klage mer om det.

 

 

Har planer om og gå meg en tur snart å se om det er noen flasker ute i dag, men det er det nok ikke har ikke helt troa for når jeg virkelig trenger å finne dem så er det ikke en å finne sånn er det bare.

 

PS jeg ber om at dere ikke syntes synd i meg for det er det ikke jeg klarer meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Hørtes ikke kjekt ut, du får jo penger på mandager, men du hadde vel en tannleger ening, er nettopp kommet hjem, har fulgt et barnebarn til kjeveortopedi, fikk av regulering I dag, ellers står en gjærdeig til heving, ha en fin dag, lykke til med å finne tomgods😍

      1. Ja jeg fikk på mandag ja jeg har regninger tannlegen betalte jeg ut på mandag.

        Godt at han/hun fikk av reguleringen, så du fikk bakt i dag.

        Fant to flasker a 2 kroner.

    2. Håper du finner flere tomme flasker å pante etter helgen. Kan jo bli noen kroner av det. I midten av november kan vi få 3 dose vaksine. Mye smitte i byen nå, og det liker man dårlig. Kommunen blir ikke å stenge ned noe og da må vi være forsiktige. Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Har ikke funnet noen flere så jeg har ikke håp om å finne noen i løpet av helgen heller. Her er det stabilt når det gjelder smitte, er litt på ett sykehjem her i byen nå er ikke så fornøyd med det da. Her i byen ber dem de som ikke har tatt vaksinen om å bestille tid til 1 og 2 dose, fikk melding fra kommunen når det gjaldt det, jeg har tatt både 1 og 2 dose er ikke tilbudt dose 3 enda.

        Her i byen så er det blitt så rolig etter det som hendte forrige onsdag, så det er ingen fare for så mye smitte her.

        Ønsker deg også en kjempefin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg