Godmorgen.

 

Jeg har ikke gjort så mye annet enn å lese noen blogger og spist frokosten min, ja tenk jeg har spist frokost det er noe jeg ikke pleier å gjøre men de tre siste månedene har jeg faktisk gjort det. Har aldri vært et frokost menneske, før så spiste jeg bare middag og kanskje litt på kvelden å ikke noe annet enn det.

 

Leste at kokkejævel og kjæreste var på sykehuset på føden, da blir det noen spennende timer for dem å for oss som følger hans blogg. Håper og tror at alt går som det skal, og at fødselen ikke trekker ut i lang tid for det er slitsomt nok som det er.

 

Skal nok ut på en tur i dag også det er så fint vær med sol, det er ikke noen varme å snakke om akkurat nå så er det bare 1 varmegrad her men hva gjør vel det når det er sol og fint. Jeg trives ikke når det er så altfor varmt jeg da, sånn er det bare leddene mine er ikke så vonde når det er kaldt så sånn er det bare med den saken.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Tenker at hele fanskaren til Kokkejævel venter spent på oppdatering, det kommer nok når gutten har kommet og skuldrene har senket seg.

      Så trivelig at du skal på treff på samme kafe, du skal se at dere treffes ofte. Snøen ligger langt ned i fjellsidene og det er kaldt. Holder meg inne å fullfører votten jeg strikker på. En liten tur ut blir det for fuglene må ha mat, skal bare drikke opp min andre kopp med kaffe. Skal også bestille meg noe garn og tenkte å strikke tova sokker som jeg fant mønster til. Tenkte å ha noe varmt på beina når jeg er i spikerteltet. Nå har vi stengt ned, og venter bare på våren.
      Nyt dagen. Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er mange som venter på det lille vidunderet som er på tur ut til verdenen vår nå, jeg sitter også å venter på han. Gleder meg stort med både far og mor over denne lille gutten som skal komme.

        Ja vi skal treffes i dag også gleder meg stort, for da blir ikke dagene så ensomme som de har vært. Ser ingen snø enda men den kommer tidsnok den da, får håpe vinteren blir bedre enn i fjor for her regnet det på 4 kulde grader den tredje desember i fjor grunnen til det er at den dagen har jeg bursdag.

        Ja en liten tur ut er jo bra det, og fuglene trenger jo hjelp til å finne mat nå som vinteren er på tur.

        Lykke til med strikkingen skulle ønske jeg hadde klart det igjen, men jeg har bare en hånd som fungerer som den skal.

        Ønsker deg en riktig fin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg funker ikke uten frokost.
      Hver morgen spiser jeg ei skål med havregrøt med noen rosiner i.
      Drivstoff i mange timer 🙂 Dessuten var det ei flott “bivirkning” (har gjort dette siden februar), kolesterolen min gikk ned fra borti 8 til 5. Legen lurte på om jeg hadde begynt med noen medisiner, uten å fortelle det 😀 😀
      Synes havregrøt er godt 🙂 Vet jo at mange synes det er pyton, og som å spise lim, men………… heldigvis er vi forskjellige 😀
      Ha en super dag!

      1. Bra at du har fått ned kolesterolet, jeg sliter også med for høyt kolesterol jeg tar medisiner for det men de har sine bivirkninger de også.

        Jeg fungere både med og uten frokost, å havregrøt det spiser jeg ikke eller rettere sakt så spiser jeg ikke grøt i det hele tatt

        Ja heldigvis så er vi alle forskjellige.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg