God natt kjære.

 

 

 

Ja nå er det sikkert mange som lurer på om jeg har fått meg en kjærest, nei det er det langt unna jeg vil ikke ha noen mann i mitt liv for alle jeg treffer og blir glad i er mer glad i flaska med sprit eller øl enn de er i meg. Det har jeg opplevd mer enn en gang så det gidder jeg ikke, alle som er ok de er jo opptatt.

 

Nei jeg sier faktisk god natta til bloggen min og dens og mine lesere, jeg setter pris på dere alle sammen og dere er ganske mange som er innom både daglig og ukentlig.

 

Nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna for å ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om jeg får meg noen timers søvn i natt, selv mener jeg at jeg fortjener det etter min mening.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen igjen.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Hei på en lørdag!😊 Nei, det er ikke gjort i en fei å finne seg en god og snill kjæreste. Det kan være en ide å oppsøke plasser der det ikke drikkes alkohol, tenker jeg. Oppsøk heller foreninger der pensjonister samles, ulike kurs, aktiviteter, og det å gå turer kan være steder der man møtes uforpliktende og på nøytral grunn. En kan jo få nye venner av det. Kanskje det kan være noe å fundere på, hva vet jeg.🙊😉 Tingen er vel å ikke bevisst lete.☺️
      Håper du har fått kjøpt deg ny PC, og at ting virker slik det skal. Ha en koselig lørdag og helg🌹

      1. Pensjonist treff sorry at jeg spør men hvor gammel tror du jeg er? Har jo akkurat passert femti år, jeg er ikke på utsikt etter kjæreste heller så sånn er det.

        Må vente til om torsdagen for da kommer den inn den pc jeg skulle ha.

        Ønsker deg en riktig god fredagskveld og helg.

    2. Beklager så mye. Jeg mener bare godt, og kommentaren er basert på noe av det du selv skriver. Beklager ordet «pensjonist». Det oppleves leit at du ble støtt. Jeg ble nok litt sjokka av den litt skarpe reaksjonen.

      1. Nei det var jo ikke vondt ment å svare på den måten, selv satt jeg og bare lo når jeg leste det. så det var ikke vondt ment, noen ganger så kan jeg virke litt skarp i kommentarene men det var ikke vondt ment. Ja i går var jeg ute og tok meg en halvliter og traff noen gamle arbeids venninner, jeg var ikke ute for å finne noen. Men de gangene jeg har funnet noen jeg liker og så når du blir kjent med personen så viser det seg at han drikker, der kom ordene at han var mer glad i flasken enn i meg.

    3. Trist at du er uheldig med dine kjærester.
      Ikke så lett å finne den rette bestandig.
      Fint å ha noen å dele gleder sorger med ,dra på tur med o.l.
      Ser du har venninner du møter og det e nu bra.

      1. Jeg har ikke tenkt å finne meg noen lenger i alle fall ikke aktivt tar det som det kommer.

        De venninnene jeg møtte var gamle arbeidskollegaer som jeg møtte for første gang siden 2004, så venninner veit jeg ikke om vi er men de er noen jeg faktisk kunne prate med der og da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg