God natt kjære.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer på om det har kommet en mann inn i mitt liv, men nei det har ikke det jeg sier bare god natt til bloggen og det er det kjæreste jeg har i mitt liv for øyeblikket. Jeg har guttene mine men dem kan jeg ikke si god natt til hver kveld, så da blir det god natt til bloggen og dens lesere håper ikke jeg villedet noen til å tro at jeg har fått meg kjæreste for det har jeg ikke. Jeg ønsker dere alle en riktig god natt og håper dere alle får sove godt i natt, det håper jeg at jeg også får for det har vært vanskelig med søvnen noen netter nå ikke selve søvnen men det å få sove har vært vanskelig.

 

Så nå skal jeg snart kneble beinhaugen og krype godt under dyna og se om jeg kan ta en titt bak øyenlokkene fram til i morgen tidlig, håper ikke det er for mye forlangt av meg for jeg syntes jeg fortjener en hel natt med søvn etter fire netter med sju timers søvn til sammen.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Slitsomt når man plages med navnesøvnen. Jeg sliter innimellom med søvnen og særlig når fullmånen nærmer seg. Fullmåne nå og i natt sov jeg i hele 8 timer. Gjorde godt. Nå skal jeg snart til byen. Men først avbestille tannlegetimen siden den forkjølelsen ikke gir seg. Hører om flere som harr det på samme viset. Håper du fikk noen timers søvn i natt. God helg til deg.

      1. Ja det er utrolig slitsomt og slite med søvnen om natta. Det er angsten og smerter som gjør at jeg ikke får sove om natten. Her ble det 4 timer i natt ny rekord denne uka.

        Huff da sliter du med den forkjølelsen det er mange som sliter med det nå, synd at du ikke får tatt den tannlegetimen.

        God tur til byen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei Aud Marit
      Jeg synes du er tapper og flink til å holde livet gående med alt du strir med. Men kan jeg spørre om en ting: hvorfor bor ikke guttene dine sammen med deg?
      Ha en god dag.
      Hilsen Eva

      1. Takk for at du syntes det at jeg er flink til å holde livet gående, jeg har et livsmotto så lenge jeg klarer og stå opp for egen maskin og kle meg så har jeg det bra.

        Jeg ble syk og klarte ikke å ta vare på meg selv på en god måte, da klarte jeg ikke å ta vare på to små på den måten det krevdes så de er i fosterhjem begge to i hvert sitt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg