God natt kjære.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer veldig hvem som er min kjære, jo det skal dere få svar på jo det er bloggen min som er min kjære. Den hører på meg selv om det ikke er noen andre som vil, den sier ikke så mye imot meg heller det er jo enkelte som sier imot men det renner av meg.

 

Når kroppen verker og tankene trykker meg ned så bruker jeg den, for det er når jeg har mange tanker at jeg skriver bedre. Nå for tiden så har jeg prøvd å ikke skrive om de verste dagene jeg har, men denne bloggen er om meg og mitt liv så fra og med nå så skal jeg fortsett som jeg gjorde før. For når jeg får skrevet av meg de verste tankene så blir dagen bedre, å slik er det bare så får dere som leser den tåle det jeg skriver på godt å vond.

 

Nå orker jeg ikke mer for i dag så nå skal jeg snart finne senga er så trøtt som en strømpe, å veit ikke helt hvordan jeg skal få skrevet ferdig dette innlegget.

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt, så vi blogges i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper at du fikk en god natts søvn. Jeg sov som en stein i natt for var helt utslått av skreimølja (fiskemiddag) og gjester. Middagen var aldeles nydelig. Helt blodfersk og bedre enn hva butikken selger. Det er lørdag, det er kaldt. Makter ikke kulda. Tror jeg er født i et annet land, for jeg liker sol og varme best.
      Lag deg en fin lørdag. Det skal jeg. Bake knekkebrød og rundstykker er planen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har sovet som en stokk (stein) i hele natt, jeg liker kulda bedre for da fungerer kroppen best.

        Jeg skal lage meg en kjempefin lørdag, får bare håpe at hodet vil være med.

        Har ingen planer og da blir også dagen best, jo jeg har en plan og det er å holde bloggen oppdatert.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hvis du tåler å leve det, skal vi tåle å lese det. Bruk bloggen din til det som gjør deg godt, og skriving er god terapi. Ønsker deg en flott helg❤️

      1. Ja en må bare tåle å leve det for det er jo ikke noe annet å gjør med det. Ja skriving er god terapi godt å lese at dere tåler å lese det.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg