God natt kjære.

 

 

 

 

God natt kjære bloggen og takk for i dag, du har gitt meg mye i dag som du gjør hver dag. Jeg veit ikke hvordan jeg hadde klart meg uten deg, jeg kan si/skrive hva jeg vill til og i og det er det beste jeg har gjort å starte opp deg kjære bloggen min. Nå er det sikkert mange som mener dette innlegget var helt bortkasta men det er det ikke for meg, jeg trengte faktisk noe å skrive om nå sent på kvelden som det er nå.

 

For jeg har nå tenkt og hoppe i sengen ikke bokstaveligtalt men se om jeg får noen timers søvn, er jo trøtt og sliten  og det blir bra å finne søvnen og gi meg hen til den. Så nå skal jeg finne natt tøyet og kneble beinhaugen, så ta en titt på baksiden av øyenlokkene og gå inn i drømmeverdenen. For alle trenger jo skjønnhetssøvnen sin til og med jeg trenger den, og kanskje jeg klarer og sove på meg litt inspirasjon til noen innlegg til i morgen hvis ikke så er det bare å skrive det som faller seg inn der og da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg