God morgen.

 

 

God morgen til dere alle nå har jeg vært oppe i to timer alt og kost meg i stillheten og lest mange blogger, har til og med rukket og fått i meg en god frokost rester etter kveldskosen jeg hadde i går. Har også fått i meg en rykende varm kopp kaffe og en røyk, veit at noen er drit lei av og lese at jeg drikker kaffe og røyker om morgenen men det er min måte og nyte stillheten og komme i gang med dagen.

 

Nå sitter jeg her og skriver disse ordene og etter det så skal jeg gjøre meg klar til å gå på morgentur med lille Elvis, foreløpig så tar han livet med ro men så fort jeg slår av dataen og legger det jeg skal ha med meg på tur i veska så er det full fart og stormende jubel her i huset for da skal han ut på tur.

 

Når du leser dette så er jeg og lille Elvis ute på tur og koser oss, da er vi nok i byen og dens parker i parken kan vi jo sette oss på en benk og se på elva som fråder ned over fossen det syntes jeg er koselig og se på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg