God morgen tror jeg da.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

 

Det ser vel dumt ut at jeg setter ett toppbilde på dette innlegget av to nisser, er jo hele syv uker til jul så man må jo tenke at den kommer veldig for denne julen for meg så er det blitt bare en dato på kalenderen ja 24 desember.

 

Det var ikke det jeg skulle skrive om jeg skulle jo skrive om morgenen min, ja den startet med at det bare var 14 grader inne i leiligheten det var noe kaldt så nå har jeg satt på den elektriske varm ovnen min. Her i huset er det bare elektrisk oppvarming, så det blir aldri så veldig varmt her inne for da blir det for dyrt.

 

Ellers så var det hardt å stå opp i dag, smertene var til å ta og føle på er til og med vondt å ta seg selv i ansiktet så det var bare å ta morgen vasken med ett skrik.

 

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe å skriver dette innlegget til deg kjære bloggen min, har også lest andres blogger ja de som jeg pleier å lese på morgenen har mine faste jeg må innom.

 

Vet at dette ikke var det mest interessante innlegget, men slik startet dagen min i dag og som oftest alle andre dager også.

 

Har lagt ved en klikk, klikk som genererer 1 krone pr klikk til meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Eskimo Islender ullgenser, Natur / Sort – Str. L//Brusletto Speiderkniv med butt tupp//Dovrefjell Forest stolsekk

4 kommentarer
    1. Skal ta å klikke på reklamen til sist, så det blir noen kroner ut av det. Svært så kaldt det var da du stod opp. Strømmen er dyr, ingen tvil om det. Men har du vedfyring eller er det bare strøm i din leilighet? Har vedfyring, og varmepumpe i huset. Bor jo ikke i blokk.

      Holder meg innendørs siden det er smitte på skolen her og man ikke vet hvem som er smittet. Litt skummelt. Ser fram til en vaksine, men håper at man ikke må ta hver tredje måned, foretrekker 1 gang i året. Var litt oppløftende nyheter i går.

      Nyt tirsdagen og Farmen i kveld. Jeg skal lese litt i en spennende krim som rett og slett er nervepirrende nifs. Klem til deg fra meg.

      1. Det er bare strøm i hele denne blokken, vi har ikke pipe for vedfyring i denne blokka. Og strømmen som er så dyr om dagen i tillegg, så da har jeg ikke på noen ting på natten eller ikke er hjemme så da blir det veldig kaldt.

        Jeg også holder meg mest hjemme er bare oppe hos venninnen min da, men ellers er jeg hjemme kan jo bli en kort tur om kvelden for da er det ikke folk ute i alle fall ikke så veldig mange.

        Ser også fram til vaksinen kommer, bryr meg ikke om hvor mange ganger jeg må ta den for å være sikker. Ja det var kjempe gode nyheter i går.

        Jeg skal nyte tirsdagen så godt jeg kan. Ser mest på tv jeg bare koselige programmer, leser også bare koselige bøker. Gleder meg til farmen.

        Ønsker deg en kjempefin tirsdagsettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nå har jeg spist deilig hjemmelaget fiskesuppe, + litt hvitvin til maten (hjemmelaget vin) og har strikking og bok å lese i. Mannen hadde vært på sykehuset i dag for å ta CT røntgen av lungene og på sykehuset sa de at siden han har kols burde han bruke munnbind når han skulle på butikken. Men vi bestiller mat via mail og får det bragt hjem til døra så unngår vii masse folk. Skal bestille julegavene og betaler ekstra for å få det bragt til postkassen. Unngå det meste! Er skummelt alt som skjer rundt om her i landet. Klem i fra meg til deg.

      1. Å det hørtes godt både fiskesuppa og hvitvinen. Ja man burde bruke munnbind i butikken alle man, spesielt de med kols som din mann eller som ellers er sårbare med underliggende sykdommer. Ja man må være veldig forsiktig nå som det blusser opp igjen dette viruset, jeg har ikke noe annet valg enn å gå i butikken å handle selv. Jeg har kjøpt inn munnbind som jeg har i vesken, så når jeg går inn i butikken så kan jeg bare ta det på meg. Julegaver er jeg ferdig med er bare igjen å få levert det og det skal jeg den 26 denne måneden, for da skal jeg ha samvær med mine to gutter.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg