God morgen til dere som har det.

 

 

 

Nå er det en ny dag som jeg skal ut å se om jeg finner noen tomflasker så jeg har til en matbit, har ikke helt troa på det men det er lov å håpe på litt over ei uke har jeg funnet ei tomflaske/ boks som det er to kroner i pant. Jeg har troa så da får man se hva det blir, hadde igjen ett knekkebrød som jeg tok litt smør på som jeg hadde til frokost. Nå gleder jeg meg til mandag for da får jeg inn litt kroner så jeg får kjøpt meg litt mat, får se hvordan dagene blir fram til mandag. Er jo morsomt og legge seg sulten å stå opp å være enda mer sulten, men jeg skal ikke klage for det finnes folk i verden som har det enda verre enn meg. Dette er ikke ett tigge innlegg hvis dere tror det jeg skriver bare om mitt virkelige liv fra i dag og frem til mandag, dere får ta det som det er å tro hva dere vil om meg og mitt liv men slik er det akkurat nå får håpe det blir bedre.

 

 

Er det noen som ønsker å hjelpe meg litt så er det lov, det er ingen plikt.

 

Så kan du vippse til nummer 98310949.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg