God morgen til dere alle.

 

 

 

God morgen folkens jaja jeg kan jo kalle det det for meg så har det vært en lang natt har enda ikke fått en blund på øye, så jeg får vel ta dagen til hjelp skal prøve å sove litt etter jeg har vært i butikken må ha en pakke knekkebrød så jeg har frokost fram til mandag jaja nok om det.

 

Som jeg fryktet så ble det litt uro i bygget etter klokken var 02.00 til 02.30 og da fikk jeg ikke sove så jeg har vært våken i hele natt, men sånn er det med ungdom i bygget. Men når det gjentar seg og gjentar seg så er det utrolig slitsomt, men jeg skal ikke klage så høyt om det her inne bedre å sende en klage til styre igjen så får de ta det og ikke jeg.

 

Nå skal jeg gå på butikken.

 

Lag dere en fin morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

4 kommentarer
    1. måtte vært fryktelig å høre på bråk hele natta,håper du får sove litt i dag,her pøser det ned,ikke mye vintervær, klem fra tove

      1. Ja det var forferdelig nei har ikke sovet på dagen heller venter til jeg skal legge meg nå. Her har det snødd litt i dag så kom det litt regn men nå er det kuldegrader igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så kjedelig når en våkner av noe og ikke får sove igjen! Håper du har fått tatt igjen noe idag da! Knekkebrød må vi ha – det er lunsjen min hver dag det….! Havregrøten er jo standard frokost! Klem <3

      1. Ja det er kjedelig og i alle fall når du akkurat hadde sovnet eller ikke sovnet heller men på tur inn i drømmeland, så er det noen som smeller med dører og bråker i over en time og hele kvelden før de dro ut slitsomt er det rett og slett. Nei det har jeg ikke gjort for jeg valgte heller og gå meg en tur i stede for å sove, så jeg venter til jeg kan legge meg for kvelden i kveld.

        Jeg spiser litt kjøleskaps grøt på morgenen og knekkebrød til lunsj og kvelds.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg