God morgen sier jeg da.

 

 

 

Jeg sier god morgen sto jo opp for ti minutter siden, hva skal man gjøre i dag da tro det er lørdag men det er jo en rød dag. Kan jo starte med og gratulere med 1 mai, ja vi har startet på mai i dag og det er jo arbeiderenes dag. Før så var det en dag jeg feiret sammen med korpset og hadde fri fra jobb, slik er det ikke lenger med eller uten corona kjedelig men sant.

 

Kan jo bruke dagen ute på tur, å det er noe jeg har tenkt å gjøre også for denne dagen hadde blitt lang hvis jeg ikke hadde gått ut en tur tror jeg da.

 

Må jo nyte dagen når det er sol ute, veit jo ikke hvordan været er i morgen sånn er det jo bare.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jo takk det samme til deg, ingenting er som før så jeg har vært i skogen å gått tur.

        Det er så deilig å komme seg ut i den stille og rolige naturen, for så å komme hjem til ingenting.

        Det er så deilig å gå seg en lang tur uten å måtte tenke på noen verdens ting, for alt er så tungt om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg