God morgen folkens..

 

 

 

 

Nå er det mandag og dagen startet med at jeg gikk i butikken og handlet inn for uka, hadde med meg handleliste og den ble fulgt slavisk slik at det ble ikke handlet inn mer enn det. Godt og gjøre slikt tidlig på morgenen for da slapp jeg og stå og gå i kø, for jeg er slik skrudd sammen at jeg ikke liker å stå i kø for jeg får rett og slett angst av og stå i kø derfor så handler jeg rundt klokken 07.30 for da er det lite folk i butikken stort sett bare meg og de ansatte og det er utrolig avslappende.

 

 

Nå sitter jeg med pc foran meg og leser innlegg fra dere som jeg leser fast, og koser meg med en rykende varm kopp kaffe og en røyk. Ja jeg røyker for meg så er det beroligende jeg gjør det i stede for å ta beroligende medisiner.

 

Nå skriver jeg ned noe til dere på bloggen min slik at dere ser at jeg er i live, er nok ikke det mest spennende som blir knotet ned men det er det som har foregått fram til nå. Om en halvtime så skal jeg ut på morgentur så når dere leser dette så er nok jeg og Elvis ute på tur.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg