God morgen folkens.

 

 

 

 

Så var nok en dag startet jeg har ingen planer for dagen, blir vel og gå en tur å finne meg en plass i terrenget og trene litt. Ja jeg gjør det ute for jeg føler at jeg ikke passer inn i ett treningssenter, kanskje en dum følelse og tanke om meg selv men slik er det bare. Jeg må komme meg ned i vekt igjen og da er det ikke annet å gjøre enn å spise mindre og trene mer, man skal jo ikke innta mer kalorier enn det man bruker har jeg lært. Kanskje man skulle gjøre som med penger ikke bruke mer enn det man kan, der er jeg veldig flink har jo ikke så mye av det og da kan man ikke bruke mer enn man har. Det er en fin måte å gjøre det samme med kostholdet også, ja trene mer enn man får inn så vil det gå fort å komme ned i vekt også. Er ikke enkelt det å gå ned i vekt men alle kan hvis man vil, det er mitt moto og jeg vil og da skal jeg få det til jeg også sånn er det bare.

 

Nå sitter jeg her med kaffekoppen og et knekkebrød som er frokosten og skriver dette innlegget, før det så leste jeg mine faste blogger som jeg gjør hver dag. Det tar utrolig lang tid å få i seg det knekkebrødet for jeg er ikke sulten men litt må en få i seg før jeg skal ut på tur i duskregnet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg