God morgen folkens.

 

 

 

 

Ny dag nye muligheter sies det, da står jeg der med blanke ark så får en se hva dagen bringer. Da jeg våknet i dag så sto jeg opp å gjorde det alle andre gjør om morgenen, så tok jeg meg en kaffe kopp og en røyk på verandaen deilig temperatur men ingen sol å se. Så gikk jeg inn for å lese noen blogger som jeg pleier, ble veldig overrasket da jeg tittet på topplista for der lå jeg på 19 plass med hele 1177 sidevisninger det er veldig mange til å være meg i det siste.

 

Nå skal jeg bare gjøre noen småting før jeg skal ut på tur i dag, blir ikke så sen tur som i går for i morgen er alt nei nesten alt stengt så da får jeg ikke handlet inn alt jeg skal trenger noen småting.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Koselig å finne hestehov. Her har den ikke dukket opp. Litt snø igjen. Men det skal visst regne hele påska. Vel, blir og finne på noe. Se film, lese i boka. Gå tur mellom oppholdene. Kan jo ikke regne konstant. Gikk bra med fotballen i går. God påske og klem til deg fra meg. 🐣🐥

      1. Ja de er jo så vakre å se på. Får håpe at det blir litt oppholdsvær da, ellers så er det bare å kose seg inne.

        Ja det gikk kjempebra med fotball gutta våres.

        Ønsker deg en riktig god kveld og god påske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg