God morgen folkens.

 

 

 

Ny dag nye muligheter pleier jeg å si, å tenke dere til ligger fremdeles blant de 20 mest leste bloggene. Falt en plass ned i dag men jeg er like fornøyd er jo nummer 17 , har jo hatt en stor drøm om å kanskje ligge på første en gang. Ja kanskje det går en gang i 2021, for i 2020 tror jeg det aldri kommer til å gå for det er jo bare fire dager igjen av dette året.

 

Akkurat nå sitter jeg her å koser meg å skriver dette innlegget med en nå kald skvip av en kaffekopp, men det går helt fint jeg er ikke så nøye på det.

 

Nå skal jeg snart lage meg en frokost bestående av brødskive med ost på, er ikke så nøye med pålegget bare det smaker godt og at jeg blir mett er det ikke det som er meningen med å spise å bli mett.

 

Så får en se om det blir en liten tur på hålka etter hvert, blir det ikke det så er jeg fornøyd med dagen uansett det er jo søndag.

 

Så den dagen her kan man vel bruke til å slappe av litt til, i morgen skal jeg tidlig ut for å handle inn det jeg skal til neste uke. For jeg får jo inn penger på mandag som jeg pleier, skal ikke ha så veldig mye har da noe igjen bare fylle på det jeg mangler.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Nr 17 i dag bra.
      Håper også du kommer lengre opp på listen.
      Her er det – 3 grader nu.Første dager med –
      Ikke snø eller is.
      Godt å være inne i varmen.
      Ha en fin dag.
      Klem

      1. Ja det ble 17 i dag det er bra.

        Ja det gjør jeg og håper i det lengste med å komme høyere opp, det er litt av en jobb å klare det men jeg skal prøve.

        Her har det regnet i hele dag, nå har det begynt å sludde for det har blitt kaldere i været.

        Her er det både is og snø glatt som bare det.

        Varmt inne i alle fall.

        Håper dagen din har vært fin, det var i alle fall min.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg