God morgen dagen startet fint.

 

 

 

Så er det en ny dag og i dag så startet den fint, hadde noe smerter i dag også men ikke så ille som de har vært noen dager nå. Så jeg kom meg opp uten et skrik i dag, så i dag har jeg fått gjort litt som å vaske huset etter og ha lest noen blogger som jeg pleier. Akkurat nå så er jeg i gang med frokosten, det er ikke så spennende bare to knekkebrød med gulost på og en kopp kaffe.

 

Skal snart ut å gå meg en tur ut i finværet solen skinner og det er nesten 10 grader ute, ellers så får en se hva dagen bringer skal etter hvert male litt så får en se hva det blir ut av det bilde jeg holder på med nå. Akkurat nå så er det bare ett sammensurium med farger, det blir vel bra til slutt håper jeg da så kanskje det blir å legge ut her på bloggen er ikke helt sikker på det da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg