God morgen allesammen.

 

 

Dagen i dag startet med at jeg gjør det samme som alltid, jeg leste noen blogger og tok meg en fersk varm og god kopp kaffe og bare tatt livet med ro. Når jeg skal lese blogger så går jeg inn på topplisten og kikker, å gjett om jeg ble overrasket for der lå jeg og blomstret på 12 plass med 2737 sidevisninger så mange har jeg ikke hatt siden juli i 2020 da kokkejævel var så snill og framsnakket bloggen min. Og denne gangen var det ei hyggelig dame som har bloggen kjærringtanker som skrev om meg  og min blogg, det syntes jeg var en fin og koselig ting å gjøre.

 

Nå sitter jeg og koser meg og skriver dette innlegget, ja det forstår vel dere også for en behøver ikke akkurat å være rakettforsker for å forstå det nei fra fleip til revolver.

 

Skal snart ut å gå meg en liten tur, her er det sol og litt vind det er bare 5 grader ute. Men så lenge jeg er i bevegelse så holder jeg meg varm, må jo bare kle seg etter temperaturen så skal jeg nok ikke fryse.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja jeg ble veldig overrasket over den plasseringen. Takker for at du er inne på bloggen min ofte.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    1. Gratulerer igjen………….Så gøy og får håpe det blir noen kroner på bloggen også!
      Du har vært dyktig med bloggen din. Klem fra meg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg