God morgen alle.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Godmorgen Norge nå er det vel på tide å si det, ny måned er startet ja det er 1 oktober og jeg sitter og ser på programmet med samme navn godmorgen Norge med andre ord.

 

Har ikke sovet så godt i natt har ikke hatt en blund på øynene i natt, så det kan bli en har dag i dag men det driter jeg i. For jeg forsømmer ikke noen verdens ting om jeg tar meg en blund mitt på dagen i dag, er det like dårlig vær som det har vært den siste uken så er det like så greit.

 

For det første så er det bare jeg og min blogg som jeg forsømmer om jeg sover litt på dagen, å det er litt deilig å bare gjøre som jeg vil uten at noen savner meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Ellos//NORDFORM//Kave Home//adidas Sport Performance//OBH Nordica

6 kommentarer
    1. Ikke lett dette smertehelvete og ikke smake søvn på hele natten. Håper du får sove litt på formiddagen. Mange ganger jeg enten tar en strekk på dagen eller på ettermiddagen. Slitsomt å ha det sånt, men det er jo slik det har blitt når man har en kropp som ikke fungerer som den skal. Jeg fikk noen få timer på øyet, og jeg har slitt hele uka. Skal i gang med å vaske hus for får besøk i morgen ettermiddag. Kan jo ikke si god natt, men heller si ha en riktig god formiddagshvil. Klem fra nord.

      1. Har enda ikke klart å ligge mer en ti minutter av gangen, skal prøve å se om det blir bedre med å ligge så jeg få se om det blir litt lenger så jeg kan få en halvtime på øyet.

        Ønsker deg en riktig god torsdag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg skal prøve for smertene er utrolig sterke når jeg ligger, finner ingen god stilling som jeg klarer å ha mer enn 10 minutter av gangen. Skal prøve igjen litt senere, skulle ønske at jeg klarer det i løpet av dagen i alle fall i en halvtime.

        Ja det ble ett fint bilde av høstfarger selv om det regnet og var gråvær.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du har fått litt blund på øynene i formiddag. Sliter også med smerter når jeg ligger, og det er utrolig slitsomt i lengden. Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag ☺️

      1. Nei det ble ikke stort av det, så da får jeg bare håpe at jeg får til det og sove i natt. Får vel ta meg to paracet når jeg går å legger meg, ja det er utrolig slitsomt i lengden ja.

        Ønsker deg en kjempe fin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg