God morgen alle sammen.

 

 

 

God morgen alle mine flotte lesere.

 

I dag så våknet jeg til lett snøvær deilig syntes jeg da, og gikk inn på bloggen å da ble jeg enda gladere tenk at jeg ligger så høyt på lista som jeg gjør en 16 plass. Nå sitter jeg med en nesten rykende varm kaffe kopp og koser meg med noe godt å spise en brødskive med ost og en med julepostei, det er så deilig å kunne sitte å kose seg på morgenen. Kunne sove så lenge en vil for det er ingenting som må gjøres det er deilig det helt toppers, slike morgenstunder er noe en må ta med seg.

 

Ellers så må en jo bare gjøre ditt og datt for at en skal føle at en strekker til, men hva er det jeg higer etter jeg kan jo ta slike morgener hver dag om jeg vil for jeg kan gjøre det. Etter at jeg ble syk og ikke gikk annet enn sykemeldt så kan jeg jo gjøre hva jeg vil, men jeg følte at det kunne jeg ikke for jeg måtte jo bli frisk sånn at jeg kunne gå på jobb igjen. Nå er jeg jo uføretrygdet å det er det jo en grunn til, men en har jo da lov til å gjøre hva en vil for å føle seg bra eller hur.

 

Jeg gjør som oftest ting som er gratis, som å gå tur i skog og mark eller bare gå en tur. Da har jeg alltid en pose i veska for finner jeg en tomflaske eller flere så tar jeg dem med, det blir jo en del kroner ut av det har ikke blitt så mye av det i år men da får en bare fortsette med det gå tur å tjene penger på det i stede for å bruke penger når man er en tur i byen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg må ut minst en tur pr dag ellers så fungerer ikke kroppen min som den skal. Huff da hadde dere regnvær.

        Ønsker deg en kjempe fin Romjulskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg