God morgen alle man.

 

 

I dag våknet jeg med ett smil om munnen eller var det smertene som reiv slik at det så ut som jeg smilte, ikke veit jeg men vondt var det og komme seg opp av senga. Nå har jeg lest noen blogger over frokosten jeg må spise for så og ta mine medisiner, jeg drakk også en kopp kaffe og koste meg noe jeg gjør hver morgen sånn må jeg starte dagen.

 

Og så har jeg stått og sett på den snøen som har falt det er hvit og fint, det er noe som hører vinteren til har vi ikke snø til jul så er det ikke den samme stemningen som det skal være.

 

Nå skal jeg slå på tv og se om det er noe og se på fram til vi skal ut på morgenturen vår, Elvis og jeg skal ut og gå i byen for og titte for jeg skal ikke på noe gavehandel ikke i år barna får noen  kroner så de kan kjøpe det de ønsker seg eller spare til noe de trenger eller bare ønsker seg. Voksne får flakslodd så er jeg ferdig, jeg skal kjøpe noe ekstra til Elvis og meg selv som jeg skal kose meg med det er ikke noe stress for det kan kjøpes helt fram til julaften.

 

Har bestemt meg for å ikke henge meg med denne kjøpepress bølgen, for det jeg kjøper til noen blir jo bare byttet når bytte dagene begynner i romjula så hva er vitsen da med og kjøpe gaver til folket rundt meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg