God morgen.

 

 

 

God morgen tja kanskje det veit ikke enda er ikke så veldig lenge siden jeg karret meg ut av senga ca 1 time siden, har ikke sovet så godt i natt men det er bare min egen skyld. Når jeg har bekymringer som ødelegger natte søvnen så blir det bare sånn.

 

Er jo ingen andre jeg kan sette skylden på så da er det bare meg selv og mitt hode sin skyld, men det går jo ikke utover noen andre er jo bare meg som bor her. Er heller ingen jeg forsømmer når jeg har slike netter og dager, skal heller ikke legge de bekymringene ut her heller for å bli latterliggjort for det blir for dumt så dem skal jeg holde helt for meg selv. Men jeg gleder meg veldig til mandagen selv om det er lenge til.

 

I dag skal jeg ta dagen som den kommer er jo ikke annet å gjøre, for jeg har ingen planer om noen verdens ting.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja den ble ganske bra her er det sol og altfor varmt etter min smak da, hva med deg hvordan har du det har dagen din vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg