God morgen.

 

 

 

Jeg har hatt en fin morgenstund med kaffekoppen og noe å bite i, frokosten min består av ett knekkebrød med ost og kaffe fin måte å våkne på. Jeg sto opp klokken 10.00 som sikker er langt på dag for noen, det er jo søndag og da kan jeg jo slappe av til langt på dag. I dag har jeg to ting på timeplanen det ene er å vaske klær og den andre er å skrive handlelappen klar så det bare er å gå i butikken i morgen tidlig haha, resten av dagen kan jeg bruke på å gå turer og slappe av som alle andre dager blir vel en tur ned til elva og bade i dag også tenker jeg. Må jo nyte dagene nå som det er sommer og sol, er litt vind her i dag men det er bare deilig med den sirkulasjonen av luften for ellers er det uholdbart å gå lange turer som det ikke har blitt så mange av i sommer.

 

Når det er så varmt så behøver jeg ikke gjøre så mye heller, jeg får ikke gjort så mye i allefall sånn er det bare. Nei nå går jeg avslutte her så jeg ikke begynner å klage for mye på varmen, for det er jo bra med fint vær og sommer men det finnes grenser for hva en tåler av varme.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg