God morgen.

Reklame | EMP.

 

 

Nå er det vel noen som sier god formiddag, jeg sier god morgen for det er ikke lenge siden jeg sto opp. Tok meg litt frokost og en kopp kaffe for da klarer en å våkne litt før en starter dagen, har også lest bloggene til dem jeg følger fast å kost meg.  Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre når det er så kaldt, ja det er sånn ca – 12,8 så man kan vel si – 13 grader så er det en vakker sol ute deilig.

 

Så det blir nok en tur ut etter hvert når det er en slik deilig vær, med sol å det er jo noe vi trenger alle mann. Så det er jo bare å komme seg ut på tur, hold avstand å si hei og smil til dem du møter så gjør du kanskje dagen for en person som kanskje er bare deg som denne personen møter å kunne si hei.

 

Er faktisk ikke bare de som er studenter som er alene og ensomme nå i denne tiden, det er mange voksne og eldre også.

 

Jeg la ved en klikk, klikken som genererer meg ca en krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

Walt Disney – Prinsesse -Tallerken – flerfarget//Star Wars – The Mandalorian (Mini Mug) -Kopp – sølvfarget//The Hobbit – Smaug Bierkrug -Ølkrus – flerfarget

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg