God morgen

Reklame | Magasinet.

 

 

 

For meg er det morgen nå har vært oppe og hoppet ca i en time nå, har ikke gjort annet enn å spise frokost og drukket kaffe enda. Jo da under frokosten så leste jeg noen blogger å koste meg veldig med det, skal ikke gjøre så mye heller i dag skal strikke litt å se på tv jeg syntes det høres ut som en fin plan på en søndag.

 

Må ha en dag å slappe av på og det passer fint på en søndag, kanskje ut å gå en tur i kaldværet det er grått ute å ser ut til at vi får mer snø det gjør meg ingenting om det kommer litt mer av det.

 

Har lagt ved en klikk, klikk som passer hvis du skal ut på tur i fjellet eller på vannet med skøyter, god varm jakke med mer. Den genererer 1 krone pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Wiggler ispigger med fløyte//Dovrefjell Frost dunjakke – Str. M//Tubbs Frontier 30 truger, herremodell

4 kommentarer
    1. Skal huske på å klikke før jeg går ut av bloggen din. Søndager er avslappende og ut vil jeg ikke i dag. Det er holkeføre og jeg vil helst ikke ramle og slå meg helseløs.
      Kos deg med strikking, og jeg kan anbefale bambuspinner. De er litt dyrere men verdt prisen. Ha en fin søndag. Klem til deg fra meg.

      1. Takk for klikkene. Jeg har ikke vært ute i dag jeg heller men det er ikke for at det er hålke, jeg frøys slik når jeg sto opp så å gå ut og fryse enda mer.
        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg