God morgen.

 

 

 

Det har faktisk vært en kjempe fin morgen, har jo klart å stå opp ved egen maskin etter en hel natt med god og velfortjent søvn. Denne morgenen så har jeg lest en del blogger med en rykende var kopp kaffe ved min side, så ja dette har vært en fin morgenstund med sol ute så når jeg er ferdig med dette innlegget så skal jeg ta med meg frokosten ut på verandaen min og kose meg der i en times tid.

 

Så skal jeg ut på en tur for å se folk ute i gatene så får en se hva annet det er å gjøre i dag, den blir ikke bedre enn det en gjør den til selv. Det kan jo bli ting som blir tatt på sparket sånn at det blir noe å skrive om på bloggen det veit jeg ikke enda den som følger med får se, skal iallefall gjøre så godt jeg kan bedre får en ikke gjort det.

 

Hei du får ha en fortreffelig dag i fin været.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. God morgen!
      Kaffe i koppen er det her også, rykende varm og god.
      Håper du får en fantastisk dag 🙂
      Jeg skal nå snart trø en tur ut med hunden, det er min fantastiske turvenn 🙂
      Ha en fin dag!

      1. Det er godt å ha en firbeint turvenn, det hadde jeg også fram til 17 februar da han måtte ta farvel med meg.

        Jeg håper du også får en fantastisk dag, å en kjempe fin tur med din trofaste følges venn.

        Klem fra meg til deg.

    2. God ettermiddag, Her har det plasket ned men har vasket inne i spikerteltet og campingvogna. Sovet godt i natt og formen er bedre. Ha ending ettermiddag og kveld. Klem i fra nord. 😊

      1. Det er jo greit med dårlig vær når en skal vaske, så du skal kose deg i campingvogna noen dager.Jeg har en fin dag og håper kvelden blir god også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg