God morgen.

 

 

 

God morgen kjære bloggen og dere som leser den, frem til nå har jeg sittet og lest meg igjennom noen blogger og kost meg med kaffe og noe å bite i. Skal snart på morgentur for å få myknet opp de stive og vonde leddene mine, det er enkelte steder så glatt som fy men det er jo bare og gå med andakt og følelser for å gå på ræva det skal jeg ikke.

 

Må jo være frisk og rask når jeg skal være sammen med de to finingene av noen gutter jeg har, ja som jeg har sakt i noen innlegg før så har jeg samvær med mine gutter i dag siste dette året. Og da har jeg med meg julegavene deres, jeg har dem alltid med på det siste samværet for da slipper jeg og sende dem. Gleder meg som ett barn på julaften til å være sammen med dem, de har jo blitt større for hver gang vi møtes sånn er det jo med barn de vokser som ugress disse to er ikke noe unntak på det punktet.

 

Jeg må bare si unnskyld for at dette ble ett rotete og overfladisk innlegg, men sånn er det jo noen ganger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg