God kveld ja det har det vært.

 

 

 

Dagen har jeg brukt til å slappe av, jeg har da gått en liten tur i dag også. Men ellers så har jeg bare latet meg på sofaen, har da skrevet handleliste får håpe jeg får med meg det jeg har skrevet ned denne uka. Må nok se i billig kroken om de har noe der som jeg trenger, det er slik jeg holder budsjettet mitt og jeg reduserer da også mat svinnet for da kaster butikkene mindre mat.

 

Nå starter denne ukens siste farmen, neste søndag er det finale.

 

Har også fått med meg mye av sporten i dag.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg